Zo voorkom je dat nieuwsbrieven en emails in je spam folder belanden!
Gelukkig is er een eenvoudige oplossing: het whitelisten van e-mailadressen
Gelukkig is er een eenvoudige oplossing: het whitelisten van e-mailadressen
De komende jaren vindt er een revolutie plaats; een versnelling van de digitalisering van de economie, de arbeidsmarkt en productie- en bedrijfsprocessen (online wereld). De opmars van het gebruik van innovatieve technologieën, zoals kunstmatige intelligentie, het internet of things, big data, 3D-printen, robotica, blockchain, nano- en biotechnologie.
Wat betekent dat voor jou als ondernemer? Dat je online aanwezigheid steeds belangrijker wordt! Daarom zuigt social media big time! Het zuigt voornamelijk veel energie als je er niet op een juiste manier mee om weet te gaan. Je wil wel maar weet niet hoe….
Weet jij als ondernemer goed je klant te vinden? Ken je überhaupt je doelgroep? Weet je die te bereiken? Kun je de juiste content bepalen die je nodig hebt? Ben je online wel goed te vinden?
Vragen die jij jezelf als ondernemer regelmatig dient te stellen. Vragen die niet altijd even makkelijk te beantwoorden zijn in deze tijd van continue verandering. Wij gaan je helpen met je online aanwezigheid! De importantie van een goede online strategie is bij ondernemers gelukkig steeds sterker aanwezig in hun visie. In gesprekken met deze ondernemers blijkt dat in de uitvoering nog veel winst is te halen en ze niet heel goed weten hoe hun online strategie aan te pakken. Daarom geven we samen met onze partner online marketeer Consigo een Social Media workshop waarin we de ins & outs geven en leer je hoe jij je social media optimaal kan gebruiken om betere resultaten te halen.
Nieuwsgierig? Geef je hier op voor een ochtend Social Media en ga goed het nieuwe jaar in. Mis vooral de online boot niet en zorg dat werken aan je social media niet meer sucks maar juist leuk wordt!
De trends voor 2018 in vogelvlucht:
In het traditionele webdesign, was de rol van het ontwerp om de technologie er goed uit te laten zien voor het publiek. Webdesign is nu meer dan dat. Het is veranderd in iets groters. Webdesigners zorgen nu niet langer dat de websites er niet alleen maar mooi uitzien, maar ze moeten ook rekening houden met de ervaring van de gebruikers en hun verhalen. De ‘beleving’ van een website draait nu om de gebruikerservaring.
Meer dan de helft van het verkeer op je website komt tegenwoordig via smartphones en tablets. Dit betekent dat je rekening moet houden met kleinere schermen. De content moet goed te lezen zijn en de boodschap meteen duidelijk. Dit vraagt een andere aanpak dan een paar jaar geleden.
Bezoekers verwachten steeds meer dat jij weet wat ze zoeken, of waar ze behoefte aan hebben. In 2017 kun je niet meer zonder het analyseren van de bezoekers. Gebruik deze data om je klanten beter te bedienen. Denk bijvoorbeeld aan een nieuwsbrief met producten waar zij eerder interesse in hebben getoond.
2016 is een belangrijk jaar geweest voor conversational interfaces. Mensen zullen steeds meer samenwerken met bedrijven, diensten en bots via chat, messaging en andere natuurlijke taal interfaces.
Messaging platforms nemen sociale netwerken en app-downloads over, daardoor zijn bedrijven op zoek gegaan naar manieren om deze verandering te kunnen benutten.
Het ontwerp van conversational user interfaces (bijvoorbeeld voor websites) zal een steeds belangrijker onderdeel worden voor de meeste webdesigners in 2017.
Animaties worden al een tijdje gebruikt maar nieuw is de GIF Animaties in webdesign. Een GIF animatie kan ingezet worden om aandacht te trekken van de gebruiker, maar gebruik ze met mate. Je kunt met GIF animaties bepaalde producten onder de aandacht brengen of instructies geven.